Tuesday, April 28, 2009

my 25th birthday....

my birthday today...
Alhamdulillah syukur pdMu Ya Allah, kerana msh memberi peluang utk aku hidup di muka bumi ni sehingga saat ini..wpun aku sentiase lalai dlm menjlnkn suruhanMu... Ya Allah, sesungguhnya engkaulah Maha Pengampun, ampunilah dosa2ku.aku adalah hambaMu yg lemah lagi hina...Ampunilah dosa2 ku Ya Allah...Amin..pd mak yang melahirkan akak, terima kasih mak...wat ayah,terima kasih ats didikan yg diberi...akak cube menjadi anak yg terbaik utk mak n ayah..sdh lak aku rs tetibe...pd abgku yg berada di srwk, thanks for ur wish wpun slh tarikh.. same la ngn adik aku ecai slh tarikh gak..xpela mugkin korng ade perkara yg lbh pntg... aslkan igt wpun slh date,ttp memberi makna wat diriku..pd adikku lina, thanks coz pg2 dh wish...pd tunangku,thanx.. tpt pkl 12 mlm call pastu nyanyi lg happy birthday... terharu sgt..mgkn sbb sblm nie die terlupe birthday aku..apelg merajuk la aku..heheh..hadiah mane..ku menanti hadiah drmu..hehe..x sbr nk jumpe...pd kwn2 yg wish,zila,muz,dyg,ct,kak yus,susu,has,fatah,kak iza,odah thanks kay..;-)

my birthday today...
aku tidak megharapkan ape2 cume ign mejadi seorng hamba yg lebih mendekatkan diri pd Nya,menjadi ank yg soleha serta berkongsi "journey of my life" bersama org2 tersayang dan rakan2...peace..;-)

6 comments:

dayangbest said...

sweet sangat abang bob~

Anonymous said...

happy besday my friend alin. welcome to 25th world. eheeehe

::a.nazmy:: said...

Hapy belated birthday...ape la Berr nie..mcm mn bleh lupa birthday ko..hehee..

Madi MediaKreatif said...

Alin, happy belated bestday... Moga pjg umor, mewah rezki & plg penting diberkati Allah sokmo... maaflah, lmbt wish... hehhee...

arelynn said...

thanx en ayob... tu la ape die igt ntah..

abg madie,thanx too...;-)

::a.nazmy:: said...

alin,aku dah tukar address blog aku..
www.a-nazmy.blogspot.com