Wednesday, July 15, 2009

salam semua... alhamdulillah.. syukur sgt2.. pg td after clas je aku trus g office nk anta application form tunang aku.. seram sejuk la jgk nk jumpe dean. alhamdulillah dean support permohonon tunang aku utk jwtn jp..thank Dean... so next week dr appointment yg dah di wat nk anta kt pndftr... harap2 la en tunang dpt keje kt cni.. yela, nnt bl dh kwn sng sket.. x lah sorng s.alam sorng perlis..
Ya Allah, kau permudahkan la urusan kami... kawan2 tolong doakan er..

mmm dh 3 mggu clas... mule2 msk dl cuak la jgk..tiap kali nk msk clas mesti bedebar cmtu...mcm aku ni nk jumpe antu je.. pdhal nk jumpe stdnt yg mcm adik2 je. skang ni dh ok..hehehhe....dh ade keyakinan utk br yg terbaik pd student2..wah2 smgt gtu..ehehhe...peace...;-)

rindu la nk blk...rindu kt anak buah aku..rindu kt mak ayah aku..rindu kt en tunang.. tambah2 aku duk sebilik ngn 2 org kwn yg msng2 dh jd tngn org dn nk kawin.kawin dulu dr aku lak tu.. eeee jeles2... mcm ni kot rs org2 yg nk kwn asyik duk survey psl kawin je..aku pun nyibuk je la.. amik maklumat tmbhn, amik idea..hehhehe...

1 comment:

Anonymous said...

Al-Fatihah untuk arwah Alin...masa berlalu sngt cepat...pejam celik...dh hampir setahun arwah meninggalkan kita..
Al-Fatihah buat arwah