Wednesday, August 19, 2009

NurFazlin dalam ingatan...



Salam to all..
NurFazlin Abu Hassan telah pergi meninggalkan kita buat selama-lamanya pada tanggal
16 Ogos 2009, Ahad..bersamaan 25 Syaaban 1430H..jam 3.10pm..akibat kemalangan jalan raya di Melaka dalam perjalanan pulang dari Johor Bharu ke Shah Alam setelah menghadiri majlis konvokesyen nya di UTM,Skudai 15Ogos lepas..Pada 18 Ogos 2009,Isnin.. Jam 1.00pm jenazah telah dibawa ke Masjid berhampiran Taman Alam Megah untuk disembahyangkan dan akhirnya jenazah selamat disemadikan di tanah perkuburan Seksyen 21,Shah Alam selepas zohor..
Sesunguhnya masa berlalu begitu pantas...terasa seperti mimpi arwah tiada lagi.. ternyata Tuhan lebih menyayanginya.. Arwah yang kita kenali seorang peramah dan tinggi budi pekerti nya..Kemanjaan nya mengusik hati kami..sesekali teringat gelak tawa nya yang bersahaja...walaupun baru lima tahun bersama namun terasa seperti mengenalinya sudah sekian lama...Apapun arwah tetap di hati dan dalam ingatan kami buat selamanya...kami sentiasa merinduimu...Marilah kita sama-sama berdoa mudah-mudahan roh nya tenang dan ditempatkan di kalangan golongan orang-orang yang beriman.Kami tinggalkan disini photo-photo kenangan terakhir arwah di Majlis Konvekesyen nya untuk tatapan pembaca setia blog ini..




Arwah Nurfazlin Abu Hassan di Majlis Konvokesyen UTM



Kenangan office arwah..


M.Eng Material kebanggaan arwah..











inilah jadual harian arwah semasa berkhidmat di UNIMAP..



Buat teman-teman yang mengenali arwah..halalkan makan minum nya..maafkan segala kesalahannya..
Al-Fatihah...

Ihsan dari Officemate Arwah..

11 comments:

Julie Shahril said...

alfatihah..
she will be missed.

Anonymous said...

i stay love u.........n missss u forver......terasa diri ini kehilangan dirimu.....setiap saat dan pegerakkan ashik terbayang wajahmu...kau lah insan istimewa bagiku seorang kakak yang begitu baik....tiadalah lagi teman ku selepas ini untuk ku berceritan dan sebagai............ya-allah ampunkan lah segala dosa kakak ku semoga rohnya ditempatkan dalam golongan yang beriman AMN (halina -adikmu)

Live LiFe..LoVe LiFe.. said...

Al-Fatihah...hmmm..xsempat nak kenal dia..semoga rohnya dicucuri rahmat..AMIN...

Anonymous said...

ZielaZaid & Alisya Qistina

Semoge Roh arwah Alin ditempatkan di kalangan org yang beriman...

lepas ni takded org yang akan mintak komen dr akak...kiter baru nak rapat..apepun kenangan yang sejenak ngan alin akan akak jdkan kenang2an....May GOD bless u dear...Amin

husna said...

asssalamualaikum kpd keluarga Alin,

Salam takziah dari saya, kenangan bersama Alin tetap akan terpahat dalam ingatan dan insyaAllah akan sentiasa doakan kebahagiaan Alin di sana. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Amin.

Nurul Husna Mohd Shukri

Anonymous said...

al fatihah
moga arwah di tempatkan di sisi hamba2 Allah yg soleh dan solehah

"Tuhan lebih menyayangi mu, menjemputmu pergi terlebih dahulu,"

aminnn

esmal said...

sbg org yg knl rapat ngn arwah..aku pun terase kehilangan...seorg yg sgt baik,lmh lmbut n sopan..Allah lbh menyayangi die..semoga rohnye aman disana..utk pakcik,makcik n seluruh keluarga..takziah..harap sabar
& tabah hadapi dugaan seberat ni..
al-fatihah

Anonymous said...

thank abang esmal
ingat juga pada arwah kakak
lina raser seperti tidak percaya apa yang berlaku ader kala hendak bertukar nyawa dan sebagai nya dan kini lina n keluarga menerima qada dan qadar AMIN

whiteapple said...

salam takziah kepada keluarga alin, semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org beriman.

Alin kwn yg baik,suka senyum,lemah lembut dan bersopan santun. Kenangan bersama arwah disekolah dulu xkan saya lupakan. rasa sgt sedih dgn berita pemergiannya sebab saya xsempat jumpa dgn arwah, last jumpa pun kat shah alam.....xsangka last ym dgn dia adalah yg terakhir....semoga rohnya aman disana....aminn.

haliNa said...

lina rindu kakakkkkkkkk

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)